söndag 6 oktober 2013

Fotopromenad vid stranden



I helgen närmare bestämt i fredags tog jag och sonen en fotopromenad till Agunnarydssjön. Många är gångerna jag varit där, men den här gången upptäckte jag att där fanns ett nakenbad. Det hade jag ingen aning om. Nåja jag brukar inte bada naken så det var nog därför jag inte uppmärksammat skylten. 
Båten låg där lite flagnad, men ändå ganska fin. Men det finaste av allt är att sonen och jag ibland fotograferar tillsammans. Det uppskattar jag så jag är mer än nöjd med min helg. 
Dessutom lagade vi mat tillsammans i söndags på hans håltimme. Kasslergott blev det och ett nytt recept i min samling.

15 kommentarer:

Violen sa...

En mysig helg tillsammans med sonen.Bra att ha samma intresse och kunna fotografera tillsammans! Nakenbad, visst finns det entusiaster men...

Monica sa...

Haha du smyger omkring vid nakenbad du, dags att öppna ögonen det kan ju finnas något läckert;-)
Härligt att ni delar fotointresse du och sonen, fina bilder
Synd att du tycker bilderna var kass men det händer här med att man får ta bort en hel serie, inte roligt;-(
Ha en skön söndagkväll;-)

Husbilen-Ellen sa...

Trevlig helg tillsammans! Båten gav en fin bild! Ha dé!

Eva Trillian sa...

Härligt att umgås med sina vuxna barn :)
Båten är verkligen foto-fin!

Lena sa...

Gillar bilden med båten :)

Vivi sa...

Her var det mange flotte bilder. Du har virkelig en fin blogg.

Vivi

Barbro sa...

Tänk om du också hittat en entusiastisk nakenbadare där i buskarna!
Men de sparar sig nog till varmare dagar liksom båtföraren. Den farkosten ser inte ut att ha använts på länge.
Härlig dag med sonen!

Stare Ström sa...

Alltid trevligt att ha kamerasällskap. Men promenaderna tenderar att dra ut på tiden!

Annette sa...

Låter som en härlig helg! Vad roligt att du ni delar fotointresset :) Mina tjejer är fortfarande små, men de fotar gärna med sina nintendos. Det märks att man påverkar sina barn, för mina som är sju och nio tänker som vi som tycker om att fota, i bilder.

Soliga hälsningar från Gottröra :)

Marit Johansson sa...

Snygga bilder från er fotopromenad, hoppas min dotter kommer att dela mitt fotointresse, skulle vara så kul :)

Meta sa...

Vad mysigt att ha någon att gå en fotopromenad med.
Ha en fin vecka nu också.
Kram Meta

Birgitta Rudenius sa...

Så mysigt! Fina bilder blev det också. Jag går på fotopromenad med barnbarnet ibland och det är så kul - sedan lunchar vi också ;)

Anki sa...

Verkar som en alldeles underbar helg! Kul att gå på fotopromenad med sonen :)
Fina bilder!

Della sa...

Låter som en trevlig helg. Att fota tillsammans är kul.

Anni sa...

Mysigt att du har sonen så nära att ni tillåmed hinner ses på en håltimme! Och så är det ju så kul att dela intressen!

Copyrightskyddade bilder