måndag 14 oktober 2013

Utan en tråd

Jag har besökt utställningen Utan en tråd i Agunnaryds kyrka
 Den här båten som är välfylld med grönsaker hälsar besökarna välkomna
Några av eklöven som går som en röd tråd genom utställningen. Det är alltid lika fascinerande att se kreativiteten hos människor. 
Utställningen skulle uppmana till eftertanke och njutning, och det gjorde den verkligen.
Som kontrast till utställningen blev det ett musikalbesök i lördags,  varför min helg har varit lyckad med många sinnesintryck.
Den här veckan är det tävling och jag länkar till ..
..som står för vinsten

16 kommentarer:

Vivi sa...

Fine bilder, som viser hvor fin helg du har hatt.

Vivi

Freja sa...

Vilken läcker utställning, låter som ett trevligt äventyr!

Freja sa...

Låter som en läcker utställning, ett trevligt helgäventyr!

Freja sa...

Låter som en läcker utställning, ett trevligt helgäventyr!

BP sa...

Alltså det där gallret tar jag direkt! Älskar de armerade stålstavarna och eklövena. Vill ha säger jag bara och den utsmyckningen skulle t o m få plats på vår balkong.

Kiki Freese sa...

Härligt med innehållsrika helger. Man är glad flera dagar efter dess slut.
/Kiki

Monica sa...

Gillar eklöven skarpt;-)
Vilken härlig helg du haft.
Ha en bra dag

Stare Ström sa...

Så kreativt!

Beppan sa...

Trevligt med en helg som bjudit på både konst och musik!
Lite ovanligt med utställning i en kyrka....
Fina bilder :-)

Violen sa...

Där fanns mycket att hämta inspiration från! Verkar som att du har haft en mysig helg!

Annette sa...

Vilken härlig helg, med utställning och musikal. Det känns som det är dags för musikal snart igen för mig också, man blir alltid så glad på musikaler, med snygga scenkläder och bra och medryckande musik :) Den där kannan i bakgrunden gillar jag, och den lilla skålen.

Kerstins foto sa...

Vad kul det är att gå och kolla in sånt här. Gillar utsmyckningen i båten och även nätet.Fina bilder därifrån.

Margareta sa...

Förstår att du haft en helg full med sinnestryck och att de gav mycket gott i själen - härliga bilder.

Ps. Apropå mina bilder så var det inte dem jag klagade på utan de jag fotat till min kurs, men tack för kommentaren om dessa. Men, de blev godkända. =)

Eva Trillian sa...

Det är härligt att få bli inspirerad av andras kreativitet :)

Anni sa...

Ja! Vad härligt! Den där utställningen skulle jag också velat se!

Marit Johansson sa...

Ja det är otroligt så kreativa människor är!

Copyrightskyddade bilder