söndag 3 november 2013

Tema bildkomposition - ledande linjer

17 kommentarer:

Anna sa...

Jaaaadå jag ser linjer..jag ser fina bilder..

Violen sa...

Snyggt trissat med variation i de ledande linjerna! Första bilden blir min favorit idag, gillar vinklarna!
Ha en skön dag!

Lena sa...

den översta bilden gillar jag :)

Irene Kårlin sa...

Mycket charmiga bilder med fina linjer.

Anneli - A'la Foto sa...

Fina bilder! Klart att du kommer tillbaka! Lusten kommer och går men den kommer tillbaka. Det är jag säker på! Det kan ta olika lång tid men det är bara att låta det vara och inte stressa det! Njut av den härliga hösten i ställetl! :)

Ha en fin söndag!

Monica o Jacob sa...

Varierad och bra linjetriss, sista bilden blir min favorit;-)

BP sa...

Här tar jag ettan direkt! Gilalr den skarpt trots att jag inte vet vad den föreställer.
Åsså tycker jag att trean är riktigt cool. Den ser ut som en avhuggen bro, men är troligen en badbrygga.
Hursom har du lyckats alldeles ypperligt med bidraget!

KajsaLisa sa...

Fina varierade linjer i trä.

Axart sa...

Fullt av härliga linjer, bra trissat!

AX

Hanna sa...

Kanonfint, gillar dina spännande bilder. Första bilden blir jag nyfiken på vad det är, ett hus med en vev? Ha det riktigt gott!

Anita - Malta sa...

Fin och variationsrik triss där naturen är med i alla tre. Snyggt ! Ettan är lite speciell här. Gillar den fast och undrar vad det är. En brunn kanske som döljer sig i det lilla huset ;-)

Pysselfarmor sa...

Snygga linjerbilder, men ettan blir man allt litet konfunderad över....

Leena sa...

Lite annorlunda bilder på ledande linjer, gillar dem!

Jah Hollis sa...

Det var fina varianter på ledande linjer i dina bilder.

Nett sa...

Fin triss på ledande linjer :)

Kicki sa...

Varma fina bilder med träinslag! Den första, kan det vara en brunn?!

Hasse Aldhammer sa...

Morrn.

Snyggt att följa temat.
Ha de bra.

Hasse A Norge

Copyrightskyddade bilder