lördag 16 november 2013

Valfritt - tillsammans

21 kommentarer:

jeanette sa...

Vilken härlig Bild på tillsammans.

Linnéa sa...

Läckert, inte ofta man får till en sådan häftig dubbel!
Ha det bra!

Tony sa...

Häftigt!

Violen sa...

Så coolt att få till en dubbel! Läcker bild!
Trevlig helg!

Erik Semlan sa...

Hi hi, vilket läckert foto. :-)
Lite synd att det inte fanns en liten, tredje lastbil på flaket på den andra. Men man kan ju inte få allt.
Tre brukar ju ofta förekomma i sagor och som återkommande humoristiska inslag kom jag att tänka på.
Men även dessa två är klart festliga. Underbart fångat av dig.

Freja sa...

Hahaha, så läckert! Tårta på tårta har jag hört talas om, men lastbil på lastbil var nått nytt!

Monica sa...

Vad sött med en liten bil i en stor;-)
Ha en skön lördagkväll

Anita - Malta sa...

Det här blev ju en väldigt lyckad och lite rolig bild. Snyggt fångat !

Cecilia Artista sa...

Så bra att du var uppmärksam!
Härlig bild!

Birgitta Rudenius sa...

Ha ha - som insekter tillsammans :)
http://foto.rudenius.se/?p=1448

ulla laiho sa...

Man riktigt hajar till - vilken fantastisk bild du fick! Både valfritt och tillsammans.

LarsIngvar sa...

Det var en rolig bild. Det gäller att vara på rätt plats och rätt tidpunkt.

anemonen sa...

Japp bilden är tagen utanför Biltema i Ljungby. Varför den stod där har jag ingen aning om.

Maria Lundmark Hällsten sa...

Cool bild :)

juanna sa...

Så var du påpasslig... transporternas transport - kan man väl säga!

Birgitte sa...

Det må da siges at være ekstra udstyr ;-) Skønt !

Marit Johansson sa...

Hahaha... en jätterolig bild. Här går fantasin igång på roliga bildtexter :)

Nett sa...

En underbar bild :)

Pysselfarmor sa...

och jag får tankar på trollsländor som kärlekkramas!! märkligt hur hjärnan fungerar!!??

Laura sa...

Fantastisk bild!
SV: Tack, tack :)

Kerstins foto sa...

Men vilken rolig bild! Här har du verkligen fått till den perfekta tolkningen. :)
Sv: Nej, jag är absolut ingen proffsfotograf, bara en glad amatör som försöker lära mig nya saker så ofta det bara går. Vill utvecklas och det hoppas jag att jag kommer fortsätta göra. :) Tack för din fina kommentar.