tisdag 17 december 2013

Lätt

Riktigt lätt och mjukt var det här.

11 kommentarer:

Monica o Jacob sa...

Mjukt vitt och fint,-)
Man blir sur när man gör utmaningen och inte kommer med på listan, fastnar väl i spam någonstans;-( det brukar ju funka när man lägger länken i kommentarrutan
Ha det bra

Anneli - A'la Foto sa...

Åh vad jag gillar fjäderbilder! Denna var jättefin och så passande för temat! :)

Artlover sa...

Härmar dig lite :-) Snygg gruppering med tre fjädrarna här.

Annika sa...

Verkligen fina lätta fjädrar. Snyggt mot de mer bastanta löven. Jag tyckte temat i dag var allt annat än lätt så jag har ingen bidrag. Men vill passa på att önska god jul och tacka för fina bilder hos dig och kommentarer hos mig under året.

Freja sa...

Dunigt, fjunigt, fjäderlätt!

Anita - Malta sa...

Men så vackert !! Är det torra löv som ligger där runt det mjuka, vita, lätta dunet. En jättefin bild som jag verkligen gillar. Snyggt !!!!!

Marja sa...

Så fjunigt och lätt! Fin bild! :)

LissenTo sa...

Så fjäderlätt och mjukt.

Ha en fin dag. // Lissen

Annemor sa...

Og så vakkert :)
Ha en nydelig dag.
Mormor

Stare Ström sa...

Vacker bild!

Pysselfarmor sa...

Vilka fluffissar! sååå mjuka och lena....fjäderlätta! ;-)