måndag 23 december 2013

Lucka 24


Julafton var det här. Åh se vem som kom på besök. Ingen mindre än den lille figuren igen. Det prasslade, och stönade i garderoben och nyfiken som jag är, öppnade jag, och där stod han ho ho här var det klapp och kulor till dig. Tackar och bockar gör jag för visst var det sött av honom att fixa med en klapp och lite kulor till pynt.
Nåväl jag har hört att han hållit på med något den senaste tiden. Han har till och med klätt ut sig i mankini. Ja tänk så han har provat och donat för min skull. 
God Jul 

5 kommentarer:

Kerstins foto sa...

Haha, vilken underbar berättelse och vilken gullig tomte du hittade. :)
Önskar dig en riktigt GOD JUL!

Anonym sa...

Han är stört skön...kram & go jul från Göteborg

Mina fotostunder sa...

Önskar dig en riktigt God Jul!

ormbunke sa...

Önskar dig en riktigt God Jul! Tänk om man vore lika stark som din tomtefigur. Julkramar från mig till dig.

Beppan sa...

En cool tomte det där. Och företagsam!
Ha en riktigt härlig Jul!!!
Kram