onsdag 29 januari 2014

Skjutglad

Tack alla som röstat på mitt tema, och Brigitta som gjorde det möjligt.
Med risk för att ni tröttnat på mitt motiv väljer jag ändå att visa  upp min skjutglade son. Alltid skjutklar med kameran i högsta hugg. 
Här kunde han inte låta bli att skoja med mig när jag ville ta ett foto på honom. (Nästan lika skjutglad är jag även om jag sista tiden varit lat just på området fotografering.)
Kvickt som bara den tog han upp blixtarna en i varje hand, och jag hann inte reagera ens. 
I möjliga och omöjliga situationer tar han foto, varför framförallt jag får ta mig i akt så jag inte hamnar på bild i en prekär situation. 

12 kommentarer:

Hanna sa...

Rolig prick din son och kul att ni delar samma intresse. Ett riktigt roligt tema som nog många kliat sig i huvudet över. Ha en fin onsdag!

Violen sa...

Ser gärna din son fler gånger, hans härliga uppsyn smittar av sig! Förstår att du får se uåå med honom när han är på "skjuthumör"!
Ha en bra dag!

Anita - Malta sa...

Åhh...vilken härlig gladbild på din skjutglade son !!
Ja, temat var onekligen en smula knepigt men kul och utmanande. Är ju lite nyfiken på hur du ser på min tolkning ;-)

Annemor sa...

Herlig :)
Ja man skal akte seg med "skyteglade" mennesker om seg :)
Foretrekker å holde meg bak kamera :)
Ha en deilig dag.
Mormor

Leena sa...

Roligt att ha samma intresse som sonen. Kan tänka mig att familjealbumet är välfyllt, eller datorns hårddisk kanske numera.

Freja sa...

Bra fångat, kul bild, och rolig lösning på temat!

Pysselfarmor sa...

Oj så många bilder ni klickar fast av familjen båda två kan jag ana!

Anita A sa...

Han verkar vara en humoristisk ung man! Skjutglad är han förmodligen efter mor sin :)

Anni sa...

Det var en himlans glad filur!

Kerstins foto sa...

Vilken härligt glad bild! Roligt också att ha en son som är så intresserad av foto, ni har ju en del gemensamt där. :)

Marit Johansson sa...

Han verkar inte bara vara skjutglad din son utan glad i största allmänhet :) härligt att ni delar fotointresset!

Birgitta Rudenius sa...

Vilken underbart glad bild! Fint porträtt av en skjutglad son :)