lördag 15 februari 2014

Alla ❤ dag

10 kommentarer:

Freja sa...

Så fint!

Stare Ström sa...

Ibland får man visst hjälpa naturen med hjärtan, ser jag! Men du kan gå och plocka upp min sten. Jag lät den ligga kvar!

Maria Lundmark Hällsten sa...

Jättefint fotat, tack för din kommentar, du hann väl aldrig se bonusbilden :) Jag lade ut en för att visa vad det egentligen är. Ha en fin lördagskväll!

lottisen sa...

Så fint med det vita hjärtat mitt bland citronerna! Ha en trevlig lördagkväll!

Annemor sa...

Vakkert, Noen ganger må man bare hjelpe til, litt.
Ha en flott kveld.
Mormor

Gerd Ziegler sa...

All yo need is love...
og deilig duftende solmodne sitroner...

Fint bildet

Ha en god helg :-)

Linnéa sa...

Sånt fint hjärta du bidrar med. Tack för att du ansträngt dig för att komma in på min blogg. Har haft ett helvete med just banned. Men vill du så kan du skicka ditt ipnr till mig, gå in på http://www.ipnr.nu skicka det till mig på ingbrittpost@gmail.com så kan jag lösa upp!
Ha en trevlig helg, skippar nog trissen, så trist tema igen, grått har ingen lust att bli deppig av mina egna bilder.

Anneli - A'la Foto sa...

Vacker tolkning av dagens tema!

Marit Johansson sa...

Snyggt fotat det fina hjärtat!

juanna sa...

Kärleken växer även i grönsakslandet!