lördag 26 april 2014

Dokumentärt - bidrag från en bit av vackra Öland


Element 12 Tävling






15 kommentarer:

Tony sa...

Fina dokumentära bilder, krönt med en selfie :-)

Eva Trillian sa...

Första bilden är lite roligt bra :) Gillar att det är suddigt i bakgrunden och du syns helt klart!
Favoritbilden blir ju den med det nakna trädet :) Kan inte rå för det - gillar verkligen nakna trädgrenar mot himlen!

Heidi sa...

så fint det är!

Kiki Freese sa...

Gillar landskapet på Öland....och våren.
/Kiki

Maria Lundmark Hällsten sa...

Fina bilder, den översta får bli en favvo :)

Violen sa...

Trevligt att du bjuder på en tur till Öland, det är länge sedan jag var där! Gillar din selfie, den är riktigt bra! Jag säger som Eva, jag tycker också om nakna trädgrenar! Snart lövas grenarna så nu gäller det att gotta sig i de som fortfarande är kala! Trevlig helg!

Marja sa...

Fina landskapsbilder. Den första bilden är kul komponerad. :)

Monica sa...

Ser helt underbart ut:-)
Ha en skön kväll

Anita A sa...

Öland på våren har jag aldrig upplevt. För mig brukar det bli Öland på hösten. Fin vårdokumentär!

Erik Semlan sa...

Trevligt med vårbilder från Öland. Jag har själv bara varit där under några högsommarbesök, med en massa andra Ölandsturister. Vilken del av Öland syns på bilderna, är det norra delen upp mot Långe Erik?
Säkert skönare på våren, lite lugnare tempo, mindre med folk.

Freja sa...

Så vackert!

Marit Johansson sa...

Fint, och en toppenselfie också :)

Linnéa sa...

Öland, mitt andningshål ca 2 veckor per sommar. Norra Öland, suck! Brukar bo hos ett konstnärspar i 80 års åldern, ljuvligt. Helt lugnt på Haget! Glad för din dokumentation.

juanna sa...

Väldokumenterad vårpromenad - - o det behövs ingen smartphone för selfie!!

Maskeradgalningen sa...

Väldigt fina bilder! Kortet på den gamla grinden är ljuvligt.