lördag 12 april 2014

Tomt

14 kommentarer:

Eva Trillian sa...

Men snart passar både väder och värme till en tur på sjön! :)

Erik Semlan sa...

Ekan ser ut att flyta bra, det är alltid trevligt om man slipper ösa så mycket. ;-)
Med åror eller aktersnurra ombord och flytvästen på kan det säkert bli en och annan fisketur.

Violen sa...

Det är kanske för kallt för en båttur ännu en tid!
Ha en bra lördagskväll!

Monica sa...

Ja i väntan på bättre tider och att bli öst;-)
Ha en skön kväll

Kicki sa...

Osynlig roddare eller;?)
Längtan till sommaren får jag i alla fall!

Freja sa...

Det ser väldigt lockande ut!

Scaniatjejen sa...

Cool redigering!

Gerd Ziegler sa...

... --- ... Save Our Souls

Veldig bra bildet til tema.

Ha en flott lørdagskveld :-)

Anita A sa...

Dags att tömma den tomma båten på eventuellt vatten, fixa sittbrädan och hämta årorna och sedan ro ut.

Lajsas Fotografi sa...

Spännande redigering.. Kanske lite för mycket av det fartfyllda då jag tycker man nästan blir snurrig av att titta bilden! Men det är en fin bild i grund och botten =)

juanna sa...

Än så länge tomt,,, men båten ser ut att vara på väg!

Nett sa...

Men inte länge till vad jag kan förstå!

BP sa...

Definitivt tomt, men din suveräna redigering gör att det nästan ser ut som om vatten sprutar från aktern trots att det inte finns en motor där.
En helt suverän effekt tycker jag.

Kerstins foto sa...

Vilken läcker bild, känns som att det sitter nåt spöklik figur och får båten i rörelse. Snyggt!
Sv: Redigeringen i min bild har jag gjort enligt Sannas photoshoprecept. Du hittar dom hos Moderskeppet.se. :)

Copyrightskyddade bilder