onsdag 27 augusti 2014

Förändring


Så här kunde en gosse se ut i finstassen för länge sedan. Klädmodet är i ständig förändring som så mycket annat.
Förändringens vindar
Förändringar är något som man får lära sig att leva med. l Själva livet är ständigt i förändring. Man växer, och blir förhoppningsvis klokare med åren. 
Nu för tiden tycker jag, att saker och ting förändras fortare än kvickt. Se bara på it samhället vi lever i. Inte var det så utbyggt bara för tio år sedan. Allt förändras och vi måste för att hänga med och  inte bli utanför skaffa datorer som ett exempel. Jag skulle kunna räkna upp hur mycket som helst men då orkar ni inte läsa så det får räcka med det här. En fin onsdag önskar jag er som här tittar in.

13 kommentarer:

Mina fotostunder sa...

Ja visst är det så, undrar hur det ser ut om ett tiotal år framåt.
Söt bild på gossen!

Scaniatjejen sa...

Fin bild på annorlunda klädmode, verkligen en stor förändring från det till dagens mode!

Violen sa...

Så fin han är! Roligt att se lite äldre klädmode!
Du har rätt, saker och ting förändras kontinuerligt och vi måste hänga med för att inte bli akterseglade. Men ibland går det svindlande fort!
Ha en skön dag!

Lottisen sa...

Jättefin bild! Mycket har förändrats sedan den togs, jag gillar förändringar för det meste men varför màste allt gà sà fort?

Hanna sa...

Tänk vad stiliga alla var för bara en sisådär 50 år sedan, klädmodet var verkligen snyggt och propert. Tiden går alltför fort, nästan så man tror att jorden redan varit med om samma utveckling en gång tidigare...

Caroline sa...

Ja det har ju verkligen blivit en utveckling framåt, kanske i en för hög fart enligt mig vissa gånger...

Eva Trillian sa...

Mycket omkring oss förändras i en rasande hastighet, det är sant - och lite skrämmande, var sig man gillar förändring eller inte - för det är svårt att hänga med ibland!
Det goda med modet är ju att allt kommer tillbaka ;)

Annemor sa...

Det endrer seg så fort.
Jeg tror kanskje for fort.
Men vi får henge med i svingene :)
HA en fin kveld.
Mormorklem :)

kristallinasfoton sa...

Stilig ung man.
Du har alldeles rätt. Ibland undrar man när tiden är inne att man inte begriper sig längre på IT utvecklingen.

Anette sa...

Kan bara hålla med - tänk vad allt förändras fort! Ibland känner man sig verkligen urgammal när man sitter och berättar för sina barn om hur det var när man var liten. Tänk jag har faktiskt suttit i en sån där gammal telefonväxel med trådar.
Bra tolkat och du det är klart du måste åka till London! /Anette

Anneli - A'la Foto sa...

Ja det är förändringar hela tiden och jag gillar inte förändringar. Men det vore så mycket enklare om man kunde acceptera förändringarna. Men med åldern ska man ju bli klokare så jag hoppas kunna bli så gammal att klokheten hinner komma till mig också! :)

Anni sa...

Visst går det undan och mycket förändras väldigt fort.
Å andra sidan var man gammal och nära döden när man fyllde 50.

Monica sa...

Så fin han är,-)
Ja du nog går det fort alltid vilket inte alltid är av godo. Håller med dej

Copyrightskyddade bilder