söndag 31 augusti 2014

På rad

15 kommentarer:

Heidi sa...

Vilka fina bilder!!

Annemor sa...

På rad både til lands og til vanns :)
Flott triss,.
Ha en fin kveld.
Mormor

http://www.starbear.no/mormor/2014/08/31/tre-pa-rad/

Berit E i Kasperian sa...

Traktorer redo för höstbruk förmodar jag, och båtar snart redo för landbacken. :)
Väldigt fin triss.

Caroline sa...

Bra tolkat av "På rad"-temat, fina bilder!

Åsbergs Foto sa...

Fina bilder på temat! :)

Violen sa...

Snygg triss! Traktorerna står uppradade på landbacken och båtarna ligger på rad i vattnet!
Ha en skön dag!

Monica sa...

Eftersom jag gilla vatten blir tvåan min favorit.
Ha en skön kväll

Mias Mix sa...

Många fordon på rad, snyggt! Läckert med massa traktorer.

kariogjon sa...

Digre traktorer på rad er fasinerende. Store, kostbare, kraftfulle maskiner!

Freja sa...

Det är något visst med stora maskiner ändå... Traktorerna blir mina favoriter, snyggt trissat!

Eva Trillian sa...

Fordon på rad :) och alla har de entusiaster som håller dem igång!

Anita A sa...

Jag är svag för traktorer och andra arbetsfordon, fina bilder på mina favoriter. Båtbilden med sina milda färger, så när som på kapellen då är fint balanserad och svaga speglingar anas i vattenytan, snyggt!

Nett sa...

Härliga "på-rad" fordon, en röd tråd genom bilderna!

Steffe sa...

Snyggt fotat med fordon av olika slag på rad.

Veiken sa...

Fina bilder och en klockren triss! Gillas!

Copyrightskyddade bilder