onsdag 13 augusti 2014

Sommarfyndet.



 Då passar jag på att visa mitt sommarfynd. En hattskrålla från ...ja när är den från tro? Inte vet jag men söt är den. Som ny är den och den har legat på damens hatthylla i många långa år och nu befinner den sig på min.

Så här ser den ut på skulten. Nu vet jag bättre och den skall inte sitta så här utan mycket längre fram. Jag misstänker att det här hatten har använts vid sorgligare tillfällen, men  sådan glädje den tillfogade mig så är det numera en glädjehatt och jag fick glädjefnatt när den blev min.
Onsdagstema

9 kommentarer:

Arja sa...

Halloj!
Vilket fynd, den klär du i, jättefin!

Hanna sa...

En riktigt tjusig hatt och du passar väldigt bra i den :-)

Eva Trillian sa...

Vilket fint fynd :) Och du passar i hatt - det är det inte alla som gör!

Violen sa...

Så läcker! Som gjord för dig! Tycker den sitter bra där du har placerat den men det går väl att prova sig fram!
Ha en bra dag!

Nett sa...

Verkligen ursöt :)

Monica sa...

Ja den var ett riktigt fynd, blir lite avundsjuk faktiskt;-)
Ha det bra

Freja sa...

Så fin! Jag älskar hattar och har en liten samling, men skulle gärna fylla på med flera!

Anni sa...

Åh, vilket fynd! Och tänk att du tillhör de kvinnor som passar i hatt, lyckost!

LissenTo sa...

Du passar så bra i hatten, superelegant och fin.

Glädjefnatt, o la la la vad härligt

Ha en fin vecka. // Lissen