onsdag 17 september 2014

Önskedröm

Den här veckan är det önskedröm som är temat. Just nu har jag inga andra drömmar än att försöka återhämta mig fysiskt. Det gör jag genom att försöka finna ut något som är roligt och något som är lite mer andligt. I helgen har jag tänkt att påta lite i jorden för det gillar jag även om jag inte orkar så lång stund så den stund jag klarar njuter jag av. Få anlägga ett litet land med stenar och plantera några fina växter som man kan glädja sig åt till nästa vår. Kanske ja kanske att jag kan åka lite moppe med om jag hämtar mig. 
Ja så har jag en annan dröm också,  och det är fred på jorden, och att alla får ha den religion som de önskar, att ingen skall tvingas att konvertera eller få lida för sin tro.

4 kommentarer:

Scaniatjejen sa...

Hoppas att du får må bättre snart och att du kan njuta av allt du kan göra tills dess! Den andra drömmen skriver jag också under på, tänk om vi fick leva i en sån värld!

Annemor sa...

Støtter deg helhjertet i at man skal ha trosfrihet og håpet om fred og fordragelighet deler jeg.
En skjær og vakker rose. Er det en slik du vil plante?
Ha en flott kveld :)

Hasse Aldhammer sa...

Morrn,
Inger, det var rimliga drömmar. Hoppas att dom går i uppfyllelse.
Ha de bra. Hasse A

Freja sa...

Fina drömmar hos dig! Jag försöker oxå återhämta mig och orka mer. Det går långsamt, men det blir ändå bättre...