fredag 7 november 2014

Decoupage


Människoskapat
Detta är ovansidan av min decoupagelåda som jag har tillverkat själv. Den lådan innehåller mina cd skivor. Praktiskt för man kan inte ta miste på vad den innehåller. Den är ganska stor med ett fällbart lock och det gillar jag. Decoupage är en kreativ och fängslande form av handarbete som jag gillar, men tyvärr har jag inte gjort så mycket sista åren. Den undre lådan har jag gjort helt och hållet även lådväggarna. Den är sliten och över tjugo år gammal men lika fin och den är väl använd till ...jag vad tror ni?
(smink)
Fredagstema

7 kommentarer:

Ezter sa...

Biljetter, programblad?

Violen sa...

Snygg och praktisk förvaring för dina cd-skivor! Så händig du är som håller på decoupage!
Ha en skön fredag!

Meta sa...

Så fin den är och duktig du varit. Det är skoj att hålla på med sånt.
Ha en fin fredag
Kram Meta

Kiki Freese sa...

Bra att du påminner mig och säkerligen andra om denna teknik...kul och dekorativt.
/Kiki

Freja sa...

Decoupage är en konstform jag inte testat än, men jag tycker det blir så vackert! Dina lådor är superfina!

Nett sa...

Vilken underbar låda :)

amo sin blogg sa...

Flott øskje !
Den teknikken har eg aldri prøvt.
Fin ny veke !