lördag 10 januari 2015

Svartvitt

18 kommentarer:

Eva Trillian sa...

Det där ser ut att kunna vara minst lika mysigt inuti som min fantasi just nu inbillar sig ;)
ser lite somrigt ut - det gör inte saken sämre!

Christer Holm sa...

Härligt att vara inne och titta på en gammal brukshandel , mycket härlig bild måste jag säga :)

Violen sa...

Jättefin bild! Skulle gärna kliva in i brukshandeln och se mig omkring, där finns säkert mycket som känns nostalgiskt!
Trevlig helg!

Monica sa...

Härligt och gammaldags det tycker vi om :-)

Cecilia Artista sa...

Ser ju trevligt ut! Undrar lite hur det ser ut inuti.

Stare Ström sa...

Där skulle jag också vilja gå in och titta.

Kerstins foto sa...

Ser så fint ut att jag vill se hur det ser ut inne också. :)

LarsIngvar sa...

Fin somrig bild med en fin gråskala.

dahlia sa...

Huseby är en mysig plats,där har man varit några gånger... fin bild

Caroline sa...

Denna bild gjorde sig verkligen bra i svart/vitt!

Åsbergs Foto sa...

Fin bild i svartvitt!

Kiki Freese sa...

Från förr eller från nutid? Kan man nästan inte veta.
Inbjudande ja.
/Kiki

Gerd Ziegler sa...

Fin bild. At det er i svart hvit gir en følelse av å være tilbake i tid...

Ha en bra søndag

Mina fotostunder sa...

Så mysig liten handelsbod!

Marja sa...

Stämningsfull bild! :)

Linnéa sa...

Ser väldigt fint ut på bilden, som en riktig lanthandel. Undrar om de har såpa o spik. Snygg bild1

kristallinasfoton sa...

Skulle gärna kliva in där och titta. Så mysigt! Väldigt fin bild!

llh sa...

Ser så välkomnande och lättsam ut. Det måste bero på sommarstämningen och den öppna dörren.

Copyrightskyddade bilder