måndag 4 maj 2015

Veteranhelg


Min helg har varit lugn med flera resor.  Vädret har inte varit det bästa men en och annan solstråle tittade fram.
En resa söderut och en österur. Lika trevliga för begagnade Iphonen fick följa med, och några bilder blev det.  Ett besök för avhämtning av delar till gammal bil och leverans av lite veteranmoppar.  
Nu ser jag fram emot att veteranaren blir färdig till nationaldagen i och med detta besök. 
Själv tog jag tillfället i akt att fota lite bland godsakerna.
Nu skall jag kika in hos er andra i morgon
God afton

9 kommentarer:

Violen sa...

Så du ska fira nationaldagen tillsammans med veteraner, det låter riktigt trevligt! Jag ser fram emot veteranbilsutställningar här i hamnen som startar i juni.

Ezter sa...

Ja, vädret är verkligen omväxlande nu!

Monica sa...

Härligt med gamla bilar, håller tummarna att den blir färdigt i tid:-)
Ha en bra vecka

Eva Trillian sa...

Kul med vetaranbils-entusiaster!
Snygg retro känsla i sista bilden :)

Mias Mix sa...

Roligt med gamla bilar!

BP sa...

Gud såååååå läckra bilar. Här gillar jag speciellt Toyotan. Jag följer ju (slaviskt) Top Gear och de "experimenterade" ju med en Toyota Landcruiser. Den ställdes uppe på ett höghus som skulle rivas. Dynamiten löstes ut och byggnaden föll ihop. Bland allt bråte låg en tilltuffsad Toyota som startade vid andra försöket. Den scenen såg jag framför mig när jag kollade sin Toyota på bilden.

Kiki Freese sa...

Så kul med gamla bilar, de är ju så snygga och tacksamma att fota. Ser fram emot att se veterananren till nationaldagen.
/Kiki

KajsaLisa sa...

Annorlunda och kul helgbilder.

Anni sa...

Så trevligt det låter med utflykter och nya intryck! Spännande med nationaldagsfirandet, men jag räknar med att det kommer bilder därifrån!