onsdag 29 juli 2015

Favoritklädd


Här är det Inga-Lill Leske som är favoritklädd. I alla fall uppklädd för tillfället. 
Här uppträdde hon med sång och nostalgi från 50 talet och framåt, och så klart hon ville vara fint klädd då, lite som en primadonna som hon sjöng om. Numera vet jag inte om vi har så många så kallade primadonnor längre. Det skall i så fall vara Christer Lindarw. 
Nu är det uppehåll från de häftiga skurarna som kommit under förmiddagen, och jag skall ge mig ut med kameran, och se om det finns något som är värt att dokumentera och då blir min favoritklädsel för dagen regnkläder. 
Trevlig onsdag.

4 kommentarer:

Violen sa...

Visst ser hon ut som en primadonna med boa och allt!

Jag glömde svara igår när du undrade om jag har gjort stengubben. Nej men den bor inte långt härifrån. Ägaren byter halsduk på den lite då och då!
Ha det bra!

BP sa...

Nja, inte direkt mitt stuk om man säger så.
Å regnkläder är just nu det enda plagget som får användning dagligen. Regnkappan har liksom ersatt linnen på heltid;-)

Anonym sa...

Hejsan!
Vad trevligt! Snygga kläder! Ja regnkläder är bra, min favoritklädsel också nu, det finns ju inga dåliga väder, bara dåliga kläder...
Ha det gott trots regnet, Yvster

Anni sa...

Nog är det mest bland publiken på Eurovision Song Contest eller Melodifestivalen man ser boor numera?
Själv missade jag det jag först visste, att det var olika teman på onsdagstema. När jag insåg det så blev det inga fler bilder. Hann liksom inte ställa om mig.