fredag 4 september 2015

Morgonstund...



...har guld i mund. 
Härligt med morgonpromenader i höstens lite svala, och fuktiga väder. Alla naturens dofter känns så mycket starkare, och det älskar jag med hösten. 
Spindlar gillar jag inte med deras livsverk de vackra näten, de är desto finare. 
Om jag sedan har turen att få se solens trevande strålar skina igenom dimmolnen blir jag än gladare, och se hur de gör daggdropparna i gräset till diamanter, då går promenaden mycket lättare.
På språng med mobilen
Inger

3 kommentarer:

Lotta B ..ღ sa...

Naturens underverk gör dessa spindlar. Jag gilla höstens jordiga dofter och den friska luft som känns som fisk iaf. Hösten är nog som vackrast när den gör sin ingång.
Ha en fortsatt fin dag.

P.S. Blogga från mobilen kommer jag inte att göra. Du är duktig som kan och gör detta. D.S.

BP sa...

Fantastiska bilder. Ettan är helt enormt läcker. Ser ut som en julgran med änglahår

Å "halsbandet" i tvåan ser ut som ett kungligt smycke.

Grattis till en väldigt bra mobilkamera!

Anonym sa...

Vilka underverk spindlarna skapar!!!
/Kerstin A