måndag 19 oktober 2015

Skyltsöndag


 Jag tackar och bugar att jag får handla precis när jag vill. Jag gillar, att få bestämma själv så det passar mig.

Femtionio kronor för en herrgård, en präst och en greve samt en svecia till frukostfrallan.
Det råder goda tider ser jag för visst skulle det sitta fint med en herrgård och en greve på köpet, men då ska han vara snygg:-) Dessutom tillgång till en präst när andan så faller på att jag behöver en själasörjare. 
Svecian är inte dum den heller så den platsar naturligtvis på frukostbordet i herrgården.
Jag slår naturligtvis till.

Så till sist men inte minst en eloge till BP som förvaltar fotokedjan. 
Den här skylten tillägnar jag dig den här veckan.

5 kommentarer:

Benita sa...

Den tredje skylten är ju klart bäst! :)

Gerd ♥ sa...

Tufft skyltat! Och den tredje blev nog BP superglad över, haha! Visst fanns det en sånt bensinmärke!

BP sa...

WOW Anemonen! Dina bidrag är med stor marginal veckans absolut bästa och roligaste:-)))))

Asgarvade när jag såg din tolkning av skylt nummer 2. Den är klockren - LOVE IT:-)

Åsså tackar jag för brandposten i mitt namn. Du vet jag bara älskar denna förkortning av mitt för- och efternamn. Du visar ett exempel, sedan finns det BP (Brommapojkarna, där jag faktiskt spelat som målvakt i damlaget), åsså BP (British Petrol) oljebolaget också.

Är så himla glad att du har fått mersmak på Skyltsöndagen. Man ser liksom skyltar överallt utan att leta till och med:-)

Stort tack för att du är med och 1 000 tack för länken:-)

BP sa...

Me again! Glömde ju att tacka för trean som du tillägnade mig. Kram:-)

ulla laiho sa...

Nu blir BP glad.