måndag 2 november 2015

Helgen som gick....

 .....gick alldeles för fort
Både på väg och där jag var. 
Har man trevligt går tiden alldeles för fort.
Eftersom jag varit bortrest några dagar har jag prioriterat bort bloggen, och tycker inte det är intressant för er att få en harang om hur jag har haft det, och var jag varit så det blir en bild på väg till målet.
Jag lovar, jag skall inte ta fler bilder under färd. Det kan bli konsekvenser av det.
Nåja jag har varit på östkusten närmare bestämt i Kalmar om ni nu vill veta det för det vill ni väl trots allt? 
Vad jag gjort lämnar jag därhän.
Som sagt det blir en dubbelmacka med Skyltsöndag idag.
Knallpulver under huven på Cittran det har jag....ju för annars hade jag inte kunnat hänga efter två sprillans nya BMW:-)
Ja om det är noga så var det inte alls svårt för de stod stilla på flaket och var på väg till någon bilfirma i trakterna.

Nog är det krut i den lilla rackaren för fort går den, och inga problem att hänga på i rask takt, men däremot är den lite tjurig i långa uppförsbackar så där hade det behövts lite extra knallpulver under huven.

10 kommentarer:

Violen sa...

Knallpulver och en Cittra, en riktigt häftig kombination! (Jag har också en Cittra som knallar på rätt bra!) Självklart blev jag nyfiken på var du har varit i helgen, tack för att du berättade så jag slipper ligga vaken i natt och fundera!
Ha en skön kväll!

Mias Mix sa...

Kul skylt! Nja det är nog inte så jättebra att fota medan du kör... Ta hand om dig!

BP sa...

Alltså seriöst Anemonen... du fotade och fick möte med långtradaren eller????!!!!!!!

Vilken bild! Den fick mig faktiskt att hålla andan. Men eftersom du skyltar med världens coolaste skylt så utgår jag iskallt ifrån att du inte krockade, att du är vid liv och mår bra.

F*n, vilket inlägg! Å klart jag vill veta att du var i Kalmar. Kalmar har ju tre bröder Elm i sitt lag - eller hade... Inte visste jag att du bytt till en Cittra. Har kört många Cittror kan jag säga....

1 000 tack för skyltningen och länken:-) DS.

Kiki Freese sa...

Skönt att dra iväg sådär, eller hur. Men långa bilfärder längs med motorväg då behövs det knallpulver under huven absolut.
/Kiki

Monica sa...

Ska bli så roligt att se Cittran
när den blir färdig, kommer ju
ihåg dom från barndomen;-)
Ja du nästa vecka får man väl
reda på om man fotat oss, det
är bara att skratta och se glad
ut om det nu går.
Ha det bra:-)

Anni sa...

Men nu är jag ju jättenyfiken på vad du gjorde i Kalmar!

Stare Ström sa...

Nej, inga fler bilder under färd, lova det!

Marit Johansson sa...

Ja tiden går för fort under helgerna, så är det. Ser ut som du haft det spännande :)

Livet genom bilder sa...

Gissar att du gjorde något roligt i Kalmar. Lite läskigt tycker jag nog att det är att du fotade medan du körde men bevisligen så gick det bra

KajsaLisa sa...

Skulle nog min bil också behöva, men då ramlar den väl i bitar.
Tänkte du skulle få ett tips ifall du skall fota modelljärnvägar. Helikopterperspektiv är kul eftersom man får en överblick. Men testa även att gå ned med kameran till marknivå i modelllandskapet så det upplevs som du står i det. Sen hitta dom rätta vinklarna där verkligheten med väggar och människor inte syns.