torsdag 21 januari 2016

GW # 3 Rätt svar var.........

Morsning alla deltagare. 
Nu är ni säkert nyfikna på svaret, och det kommer här, men först 
ursäkta dröjsmålet men jag glömde att publicera det efter yogan i går kväll. Jag blev alldeles för avslappnad:-)

Ingen hade till hundra procent rätt
MEN
GRATTIS TILL
BP 
 hon gissade att det var  loggan på en bil så det tycker jag är godkänt eller vad säger Sanna?

Mitt stora bilintresse avslöjade mig så det får bli ändring på det framöver fniss, och visst är den väl läcker loggan så säg?
Alltså inga fler bildelar.......tror jag men man kan aldrig veta.
En goder afton till alla deltagarna.
Jag för in i min svarta bok poängen, och i ledningen hittills är BP. Jag undrar om hon möjligen har en böjning åt det synska hållet:D


5 kommentarer:

Gemsofmylife sa...

Haha absolut poäng för BP, tycker jag !!!!!
Underbara svar du fick men trots att jag har en saab själv kände jag inte ingen det haha då ser man hur mycket jag kan om bilar hihi
Stor KRAM och tack för länken MEN ännu mer TACK för att du är med så jag får gissa lite :) även om det är galet fel haha
Kram på kramens dag vännen
Sanna

BP sa...

Hahaha! Yiippphhhhiiiiiieeeeee! Visste väl det! Var otroligt nära att även gissa på självaste bilmärket, men inget passade riktigt. Tänkte på vilken bil du respektive din on kör, men det passade liksom inte. Trodde ett tag att det var en Toyota, men det kunde jag liksom inte tro heller.

Så nu var det en Saab, och den loggan är vacker och ståtlig.

1 000 tack för en rolig gissning och länken. Hade ju fel hos de andra tjejerna så då är jag speciellt glad att jag prickade rätt hos dig igen:-)

Carita Liljendahl sa...

Vad kul att hitta fler bloggar som håller på med Guess what?
Och intressant att se att du också lade in en rätt svår detaljbild - gillas :-)
Jag skyltar också om söndagar och ser att du gör det ävenså. Kul!
Ha en fin helg!

BP sa...

Kolla här: https://debutsky.wordpress.com/2016/01/22/guess-what/

Anki sa...

BP börjar vara rutinerad... och bra bildseende det har hon :) Jag gissade helt fel, men det är en kul lek, så vad gör väl det ?!
Ja, men visst - loggan är häftig!
Ha en fin helg!