lördag 16 januari 2016

Lördagstema - Citat # 26

6 kommentarer:

BP sa...

Ett bra citat i dubbel bemärkelse faktiskt. För utan vägvisande skyltar skulle jag nog köra vilse också.

Eva Trillian sa...

Ett citat jag inte hört förr och kanske inte håller med o :) m ed det är väl värt en fundering! Citat dom får en att tänka till är alltid bra!
Önskar dig en fin fortsättning på lördagen!

Gärdsmygen sa...

Den har jag inte hört förut tror jag, men visst är det sant. Och det är kanske därför det är svårt att byta åsikt, för då kan man känna sig vilse igen.

Paula i pörtet sa...

..fast ibland blir jag urtrött på att alla ska ha åsikter...
Och du, skrattar gott åt din illustration, ordet Hölmö, det betyder dummer på finska, hihi

Marie i Skrifvarstugan sa...

Vägvisare är bra, det håller jag med om. Ja citatet är lite att fundera på också.
Önskar dig en fortsatt fin helg !
Kram

Anki sa...

Ja, men så är det förstås... det gäller bara att välja rätt riktning.
Perfekt bildval till citatet!