fredag 12 februari 2016

Lördagstema - Citat # 30

 Washington Irving
(1783-1859)

12 kommentarer:

BP sa...

Vilken härlig bild till det fina citatet. Collaget du gjorde är enastående och riktigt läckert, speciellt då bilden ser ut som en kaffekopp/mugg.

Med anddra ord så har jag ett tort leende på läpparna nu. Check:-)

Ulrika Landin sa...

Sant, så sant :)

llh sa...

Vilken grymt läcker bild - är det en kaffemugg eller...
Ja ett gott hjärta är bra både i konkret och överförd bemärkelse :)

Anni sa...

Grafiskt foto till klokt citat. Klart att jag nu sitter här och ler!

Gärdsmygen sa...

Ja verkligen!

Eva Trillian sa...

Vackert sagt och fint citerat :)

Anki sa...

Ett väldigt bra citat och en fantastisk bild!

Helena sa...

Ett leende betyder så mycket. Jag håller med de andra - bilden är grymt snygg och citatet bra! Fin lördag till dig.

Klimakteriehäxan sa...

Jag delar så gärna med mig av mitt absoluta älsklingscitat, som används varje dag!

Meta sa...

Härligt och sant.
Ha en fin alla hjärtans dag
kram Meta

Karin sa...

Så fint du har illustrerat detta!
Aktuellt med tanke på Valentin.
Kram Karin

TantGlad sa...

Så fint citat och inlägg. Tack för det.

Ha en fin lördag och KRAM

Copyrightskyddade bilder