torsdag 18 februari 2016

Rätt svar Guess What? 7

Rivjärn är rätt svar.
Tänk jag trodde det skulle vara lätt, men jag tycker att det är svårt hos alla. Jag hade föredragit att man lagt ut en pusselbit per dag i femdagar på originalfotot:-)
Ingen hade rätt svar ....snyft , men jag kommer att hoppa av den här fotokedjan och möjligen att jag går in någon gång då och då. 
Jag tycker inte om (och det har jag ju rätt att tycka) att man har så kort tid på sig att gissa. Alla har olika lång tid och lägger in olika dagar. 
I princip en dag och det hinner inte jag då jag har annat ideellt arbete att utföra och min tid vid datorn är begränsad. 

2 kommentarer:

BP sa...

Hahaha! Den enda trösten jag känner är att fler gissade på diskbänk. Känner mig genast mindre dum om du förstår vad jag menar...

Ja, du skrev ju vad du tyckte om tävligen både hos mig och Sanna. Å jag har ju redan svarat.

Grejen är ju också den att du alltid använder kommentargranskning och jag aldrig förutom till Guess What. Jag vill liksom inte låsa upp mig i flera dagar där. Dessutom verkar du vara betydligt mera disciplinerad än jag vad gäller användning av datorn. Min står ju på jämt och jag kollar alltid av bloggen/mejlen en sista gång innan jag lägger mig.

Men det är klart. Alla är vi olika och att blogga ska vara skoj, inget tvång eller ett stressmoment. Då funkar det inte.

TantGlad sa...

Det är inte lätt att gissa rätt alla gånger inte.
Ha nu en riktigt trevlig och fin söndag.
Kram

Copyrightskyddade bilder