lördag 7 maj 2016

Lördags Citat # 42 den 7 maj

Be yourself
everyone else
is taken.

6 kommentarer:

BP sa...

Hahaha! Så sant, så sant! Cool bild på dig:-) Du är en riktig tuffing - ungefär som jag;-)

Svar: Alltså om man sitter på ett uteställe på ett öde torg i Täby - ungefär som ditt i Ljungby - så sippar man på sin öl, höjer kameran, zoomar in och klickar. Jag är INGEN fotobloggare, jag knäpper bara. Allt annars är överkurs för mig.

Kommer bara överens med SONY kameror, då de är idiotsäkra. Min är en liten pocketkamera som heter SONY DSC WX350. Köpte den i juni ifjol, då min gamla SONY efter 40 000 bilder gick på knä.

Min nuvarande älskling har 20x zoom (ja, jag vet det finns bättre zoom hos andra tillverkare, men...), automatiskt makro. Vilka andra finesser den har vet jag inte, då jag bara knäpper. Den kostade 2 4500 kronor och är värd varenda öre:-)

Eva Trillian sa...

Exakt! :)

Annette sa...

Fin bild!

Paula i pörtet sa...

Så sant, man ska sluta vara en härmapa! Och det har du begripit, under skjutvarning?

ulla laiho sa...

Ja, det är klart att man ska vara sitt unika jag - vem annars skulle vara jag.

BP sa...

Svar: Suck, jag och siffror har aldrig gått ihop. Har diskalkyli. Visst, kameran kostade 2 450:- kronor.