söndag 30 oktober 2016

Snålt var det här.

Här var det snålt med skyltar idag. 
Endast en och det gör inlägget så mycket enklare. 
Det som också gör livet enklare, står det här i alla fall, är 
förpackningar. 
Det kan jag till viss del hålla med om. Jag får ordning i mitt kylskåp med olika storlekar och sorter av sådana här förpackningar. Jag är dock mer förtjust i glasversioner. Men ibland är det nödvändigt med plastförpackningar som till exempel när jag skall på picknick. Det skall jag inte nu trots att det i dag varit ett strålande väder för just en sådan. Nu får de allt vänta tills det blir vår igen. 

3 kommentarer:

BP sa...

Inget fel på den skylten tjejen! Inget fel alls. Kan tala om för dig att maken älskar dessa förpackningar för att packa in smörgåsar när han ger sig ut på långvandringar i 08-området. Han är ju diabetiker typ 1 och behöver alltid nå't ätbart med sig.

Själv använder jag dessa boxar för matrester. In i boxen, in i kylskåpet liksom. Perfekt!

Nej tjejen. Ditt bidrag till Skyltsöndag var inte ett dugg tråkigt! Tackar så hemst mycket att du la upp skylten trots fysiska besvär. 1 00 tack för länken också.

PS. Hoppas du slipper värken snart, men med tanke på vilken årstid som väntar så... DS.

Mias Mix sa...

ja tänk vad bra det är med olika byttor och förpackningar.

Klimakteriehäxan sa...

Jag hade också bara en skylt ... det räcker ju för att det ska bli SKYLTSÖNDAG! (välkommen över!)

Copyrightskyddade bilder