måndag 17 juli 2017

Skogens konung

 Han äter i godan ro och bryr sig inte om passerande bilar. Undrar vad han tänker?
Här var det mycket gott att äta.... grönt och frodigt sly.
 Yummie tar åt mig en rejäl tugga tror jag..
 Hmmm vad är det som händer här då.....alla bilar som stannar.....hm 
 ...ja ja de får väl ta en bild till då, och här kommer räddningstjänsten men det bryr jag mig inte om för det är nog den där fotografen i röda bilen de ska ha bort från Ringleden som stoppar upp all trafik.... tossiga fotografer hehe
 ...äsch tar en tugga till då när jag ändå är i farten..
 jaa med betoning på liten tugga då alltså..
Nähä nu sticker jag till skogs igen då. Kanske ses vi någon mer gång. Ta det varligt på Ringleden i stan för jag kan dyka upp precis när som med all den här goda maten.
Hemmavid, Skogens konung

5 kommentarer:

Mimmi sa...

Så himla bra bilder o h din text till var helt underbar ☺️
Kram Mimmi

Mimmi sa...

Vilka vina bilder och din text till är ju helt underbar :)

Heidi sa...

Han hade i alla fall sina prioriteringar klart för sig - mat:D

Vilka fina bilder!!

BP sa...

Här är jag verkligen impad! Fantastiskt hur du lyckades fånga älgen på så många bilder. H*n gillade nog din röda bil;-) Dessutom läser h*n kanske din blogg, så h*n vet att han kan bli berömd;-) Älskar din text - skrattade gott här!!!

Anonym sa...

Är du säker på att det är en Kung? :)
Kul bildkavalkad!

Ruth i Virginia

Copyrightskyddade bilder